Wednesday, September 8, 2010

MAAF ZAHIR & BATIN

YA ALLAH,di bulan yg mulia ini kami memohon ampunanMu, rahmatMu dan pertolonganMu.Kami beriman kpdMu dan sekali-kali kami tidak akan mengkufuriMu dgn suatu apa-pun.

YA ALLAH, hanya kpdMu lah kami bersujud dan berserah diri ...dan kami BERLEPAS DIRI dari siapa sahaja yg MEMAKSIATI MU. Kami sungguh takut akan azabMu dan kami akan mendambakan Rahmat Mu.

YA ALLAH, Engkau rahmatilah kami dan Engkau azablah org2 KAFIR, org2 MUNAFIK dan siapa sahaja yang MENGHALANGI tegaknya agamaMu dengan sebenar2 azab.

YA ALLAH, dibulan yg mulia ini kami mengadu kpdMu akan kejahatan penguasa2 KUFFAR dan penguasa2 KAUM MUSLIMIN yg tidak BERHUKUM dgn HUKUM MU, yg MENZALIMI dan MENGKHIANATI kaum Muslimin, yg MENGKHIANATI MU dan RASUL MU.

YA ALLAH, Engkau kalahkanlah mereka,hancurkanlah mereka, cerai-beraikanlah hati2 mereka dan porak-perandakanlah kesatuan mereka. Jadikanlah rancangan jahat mereka itu sebagai pembawa KEHANCURAN mereka. Sesungguhnya di tangan Engkaulah kehancuran mereka.

YA ALLAH MAHA RAJA DIRAJA, Engkau berikanlah kekuasaan kpd siapa sahaja yg engkau kehendaki dan Engkau cabut kekuasaan dari siapa sahaja yg Engkau kehendaki.Engkau MULIAKAN siapa yg Engkau kehendaki dan Engkau HINAKAN siapa sahaja yg Engkau... kehendaki. Didalam genggaman MU lah seluruh kekuasaan kerana Engkaulah Zat yg MAHA KUASA atas segala sesuatu.

YA ALLAH, kami memohon kpdMu NEGARA KHILAFAH RASYIDAH ALA MINHAJ NUBUWWAH yg dgn nya Engkau MULIAKAN Islam dan seluruh pengikutnya dan Engkau HINAKAN kekufuran dan seluruh pengikutnya.

YA ALLAH, bantulah kami, bantulah saudara2 kami dan bantulah siapa sahaja yg MENOLONG agama Mu. Jadikanlah kami dan mereka sebagai para pejuang yg ikhlas utk menegakkan syariahMu dan KHILAFAH RASYIDAH yg mengikuti SUNNAH NABIMU.

YA ALLAH, bantulah kami didalam MENYATUKAN SELURUH KAUM MUSLIMIN dibawah kepimpinan SEORANG KHALIFAH yg akan menerapkan KITABMU dan SUNNAH RASUL MU.

YA RABBAL IZZATI, JADIKANLAH HARI RAYA INI YG TERAKHIR KAMI MENYAMBUTNYA TANPA DAULAH KHILAFAH. Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik penolong wahai ZAT YG MAHA MENDENGAR dan MAHA KUASA.

AMINNN..

No comments:

Post a Comment